100 aksjonærer deltok i generalforsmalingen

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 29. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årsavgiften for 2024 ble satt til 9150,- Les mer i saken.

Generalforsamlingen ( ikke forsmalingen som det står i overskriften:-)) ble gjennomført på epost i tidsrommet 19-26 mars. Hele 100 aksjonærer har vært inne og gitt sine stemmer og godkjenninger. Vi har også mottatt en del tips og kommentarer vi vil komme tilbake til når protokollen er klar rett over Påske. Tusen takk til alle som deltok og årsavgiften som vil faktureres fra nå av ble satt til 9150,- etter styrets forslag. Det er en økning på 4,8 prosent fra fjorårets 8750,-

Vi kommer som sagt tilbake med mer om generalforsamlingen over Påske og ønsker alle våre medlemmer en riktig god Påske!

PS1: Siste frist for å melde seg på turen til Belek 13 april er i dag kl 15:00.
Vi har 3 plasser igjen og du kan sende en epost til torve@hakadalgolf.no om du ønsker å bli med.

PS2: Husk å melde deg på Innendørs KM som spilles live 21 april eller i dagene før om det passer bedre. Lenke til påmelding ved å klikke her.

PS3: Påmelding for Hakadal Matchplay ligger også ute for påmelding og du kan lese mer om denne turneringen ved å klikke her.