Innendørs KM

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 23. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi spiller innendørs KM den 21.04.24, med mulighet for avvikende spill uken før.

Vi spiller innendørs KM hos Oslo Golfsenter den 21 april felles kl 10:00, med mulighet for avvikende spill f.o.m mandag den 15 april. De som ønsker å spille avvikende må bestille time hos OGS selv og informere om at de skal spille KM i HGK. De vil setter de opp runden for dere før dere starter.
"Greenfee" = 350kr pr. pers. (Samme pris om du spiller avvikende eller møter på søndag).

Vi spiller 4 klasser, Damer- Herrer, og det samme i senior. Alders inndelingen vil være det samme som i fjor, eldre senior inngår i senior 50+. Vi har både netto og bruttoklasse (kun vinnere i bruttoklassene blir klubbmestere).
Du må skrive om du ønsker å spille i brutto eller nettoklassen ved påmelding, gjøres via kommentarfeltet i påmeldingen.

PS: Du kan ikke delta i både brutto og netto klassen i år. Det må være minimum 3 deltagere i klassen for at det skal bli godkjent. Ved  for liten deltagelse i en klasse, vil de bli overført til brutto klassen.

Vi benytter OGS sine deltagelses regler i netto klassen, der alle som har 5 eller flere registrerte runder i trackman, benytter trackman hcp og de som ikke har etablert inne hcp, spiller på 70% av ute hcp som ligger i golfbox.
Brutto klassen er det 0 i hcp på alle. Har du over 36 i hcp vil du blir regulert ned til officielt hcp som er 36 i turneringer.

Brutto klassen:
1. plass: Pokal og 1000kr i gavekort i proshop
2. plass:  500kr i gavekort i proshop
3. plass:  300kr i gavekort i proshop

Premier i Netto klassen:
1. plass: 1000kr i gavekort i proshop
2. plass:  500kr i gavekort i proshop
3. plass:  300kr i gavekort i proshop
Premier og gavekort er sponset av HGK

Bane: Marcella Club Tiger Woods Course
Herrer:
Lengde: 5934 Meter
Damer:
Lengde: 4636 Meter
Herrer sr:
Lengde: 5418 Meter
Damer sr:
Lengde: 4636 Meter

Påmelding gøres via golfbox, link her:

Vi ses på Oslo Golfsenter.