Bli med på vintersesongens turneringer for herrer!

Av: Hakadal Golfklubb  |  Publisert: 15. november 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til herrer over 18 år som er medlem i Hakadal Golfklubb. Les mer i saken og bli med på Winter Tour

Da nærmer seg sesongstart for turneringen Hakadal Winter Tour for herrer.

Det spilles på Oslo Golfsenter.
Turneringene spilles fortrinnsvis på lørdager kl 12:00 (se vedlagt kalender lengre ned i saken), men om man ikke har anledning aktuell lørdag, så kan man spille intil 7 dager før, bare informer Oslo Golfsenter at du/dere skal spille den runden på Hakadal Winter Tour, så setter de det opp for deg.

Du betaler direkte til Oslo Golfsenter
Prisen for HGK sine medlemmer er kr. 350,- pr. runde. (ordinært kr. 450,-) Er du medlem på Oslo Golfsenter betaler du kun kr. 320,-.
NB: Er du plussmedlem i Hakadal koster medlemskapet på OGS kun kr. 990,- (ordinært kr. 2990,-)

Premiering Hakadal Wintertour
1. plass: Scotty Cameron putter
2. plass: kr. 750,- i verdikort på OGS
3. plass: kr. 500,- i verdikort på OGS
4. og 5. plass: 1 Greenfee billett til Hakadal hvor du kan invitere en gjest til å spille med deg på en hverdag. Verdi kr. 600,-

Spilleformen er netto slagspill = antall slag brukt på runden minus tildelte slag.
De som har etablert hcp i Trackman spiller på det. De som ikke har, spiller på 70% Hcp av ute handicap.

Skulle Trackman hcp være høyere enn 70% av utehandicap, så spiller man på utehandicapet.
(Tracman hcp er vanligvis lavere enn utehandicap)
5 av 7 runder er tellende på OoM (Skulle du spille alle 7 rundene, så er de 5 beste plasseringene som teller på OoM)

Vi spiller på disse lørdagene, er det flere påmeldinger enn plasser, gir vi deg beskjed slik at du kan velge annen dag med en partner/markør og runden må da spilles 1-7 dager den aktuelle lørdagen.
16. des, Albany GC, 5830m
13. jan, Lofoten Links, 5499m
27. jan, Marco Simone, 5757m
10. feb, Miklagard, 5731m
24. feb, Adare Manor, 5358m
09. mars, Gloria - Old Course, 5637m
23. mars, St. Andrews - Castle Course, 5830m

Påmelding til den 16 desember gjøres via denne lenken (Trykk på golfbox linken, så på Aas Gaard logoen, for å komme til turneringspåmeldinger), der kan man velge om man skal spille den oppsatte lørdagen eller ønsker å spille avvikende. Vi har foreløpig bare lagt ut den 16 des, men flere kommer via vår Golfboxmodul etterhvert.

Velger du/dere avvikende dag må du/dere selv booke tid og informere OGS.
Alle bør laste ned Trackman sin app, for enklest å følge med på spilledatoer, baner og for å holde oversikten på order of merit. OGS hjelper deg om du trenger hjelp.

Resultater vil bli annonsert og oppdatert via Herregruppa sin Facebook side, så er du ikke medlem der bør du gjøre det nå.
Trykk på lenken for å komme til Herregruppa Hakadal GK Facebook side.

Vi spiller julen inn 16. desember og dere kan melde dere på første runde her

PS: Når dere lager en profil på trackman appen, benytt deres eget navn og ikke ett alias.
Blir ikke lett for oss som arrangerer å få oversikt, når vi ikke vet hvem som er hvem.
Har du en forkortelse/alias/kallenavn på appen fra før, vennligst gå inn i appen å få det endrett.
Om du ikke vet hvordan, kan helt sikker OGS hjelpe deg med det

Herregruppa v/Øivind