Dugnad på rangen onsdag 18.10 kl 13:00

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 16. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Rangen stengte i dag da vannet fryser og vi ikke får vasket ballene lengre. Onsdag skal vi vinterklargjøre rangen og les mer i saken om gjøremålene.

PÅMELDING VED Å KLIKKE HER
Håper mange av dere har anledning til å være med på en dugnad et par timer onsdag 18.10 kl 13:00
Oppdraget er å stenge ned drivingrangen for sesongen og finne mest mulig baller før snøen kommer.

Oppgaver som må gjøres er:
- Flytte alle matter og båser inn i overbygget.
- Plukke baller ute på rangen som har satt seg fast og som vi bare ser litt av hodet på. Verktøy: Ta med deg et kubein eller lignende som kan brukes til å vippe opp baller som er plugget.

- Gå langs skogkanten og i skogen og kaste baller utpå rangen: Verktøy: Pitch eller sandwedge!

Det er meldt 8 grader så kle deg godt:-)
Gleder meg til å se deg på dugnad onsdag kl 13:00 og oppmøte på Driving rangen!

Lønn: Hyggelig samvær, Trim for kroppen og 10 klipp til ballmaskinen verdi kr 350 rett inn på appen!
Påmelding via denne knappen slik at vi vet hvem som kommer og opplysninger til å fylle på ballklipp til oppstarten neste år!
Klikk her for påmelding og skriv medlemsnummer også så vi får overført 10 klipp:-)