Hakadal Matcplay ligger ute for påmelding

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 2. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB :Bare plass til 64 stk så ikke vent for lenge!

På bildet ser vi den alltid blide mesteren som vant i fjor for andre gang og dermed 2 årstall på jakka! Svein Eng blir nok hard å slå i år også, men det er fullt mulig:-)

Vi oppfordrer kvinner til å melde seg på, i år vil vi også ta i bruk de nye teestedene på hull 3 og 8 for kvinner (Tee 47) og da blir det enda mer rettferdig kvinne mot mann!

Vi har jo "rota" litt med å få ut påmeldingen de siste årene og tar nå grep og allerede nå lagt ut for påmelding og plass til 64 stk. Når fristen er ute trekker golfbox hvem som skal spille mot hverandre helt random og blir det færre enn 64 påmeldte vil noen få en Walkover i første runde.

Påmelding ved å klikke her og absolutt alle kan delta!

NB: Tipser dere også om at vi nå har forbedret vårt plussmedlemskap som du kan lese mer om via denne lenken