Sage ditt eget juletre i år også?

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 4. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 17. desember fra kl 13-15 kan aksjonærer og sponsorer sage sitt eget juletre med familien. Les mer i saken

Våre aksjonærer, plussmedlemmer, Target 600 og samarbeidspartnere kan søndag 17. desember ta med familien på en hyggelig dag på Aas Gaard.

Øivind Karlsen vil være på plass og ha åpen shop fra kl 13-15 for dere som vil kjøpe julegaver og vise dere hvor dere kan sage deres eget juletre.

Parker bare på parkeringsplassen og bare gå til Proshop hvor dere får all info dere trenger av Øivind ift juletrehogsten. Han har også som nevnt åpen shop hvis noen har noen venner/familie som trenger julegaver som baller, hansker, Golfparaply eller gavekort fra shopen du kan gi til noen som fortjener det!

Så ta en dag med familien uten store shoppingsentre søndagen før julaften, barn og barnebarn vil elske å være med å sage sitt eget juletre.

Ustyr du trenger:
- Sag ( ikke øks:-)
- Bil med gode vinterdekk slik at du kommer opp bakken til gården hvis det er glatt.
- Gode vintersko og varme klær da det sannsynligvis er mer snø på gården enn lengre sør:-)

God Jul!